Upptäcksfärden

Lurade ut Kristina till stugan när jag skulle kasta på en pressening på virket och fick med henne ut i skogen. Stackarn höll på frysa sönder och det blåste isbjörnar. Jag tyckte det var ganska skönt ute men jag hade väldigt mycket kläder på mig och blev nog härdad efter en väldigt kall vinter i Hemavan.

Vi gick ut på jakt efter sjön i skogen. Snirklade oss runt träd och stenar.

Den borde ligga här.
Om vi går lite till vänster kanske.
Nu borde vi vara framme snart.

Där bakom träden såg jag öppningen. Lycka!


Här har vi nu Skatmaren!


Två flickor i vassen på ett snabbt äventyr.


I Skatviken var det kallt, viken kommer snart att lägga sig. Nu är det bara massa små isbitar som guppar omkring i havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0