Sidoprojekt

Måste såklart ha något att göra på sidan om renoveringen.
På min kommande supersnygga altan ville jag ha karmstolar. Letade på ikea, mio, em, blocket. Hittade inget som föll mig i smaken och min plånbok.
Sen kom den brilljanta idéen att kolla på fyndlagret i Sundsvall. Så jag och min kära Kristina for upp för lite shopping och vad hittar jag inte där? Jo, karmstolar!
Fula som bara den, men med lite fantasi och kreativitet kan man åstadkomma mycket.


25 kr/st, 100 kr för mina fyra underbara stolar. Årets klipp!


Med lite färg och underbart tyg från Walhmans i Gnarp blev dom så här fina!
Och dom kommer passa utmärkt på min framtida altan.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men åh va duktig du är, allt blir ju jättefint och stolarna blev ju KANON!!!! =) Kul att du startat blogg

2010-09-12 @ 22:10:55
URL: http://veronicasjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0