Sovrummet

Tyvärr var jag lite för ivrig med att börja spackla så det blev inget riktigt "före kort".


Här ser man delar av den underbara tapeten. Spacklet inhandlat på Byggmax, köp inte spackel där.



Tapeten blev lila, det tycker jag är fint. Fina hissgardiner som gör det mörkt på sommarkvällarna. Min gungstol som jag köpte för flera år sen. Och min älskade säng, den är bäst!


Jodå, har en öppenspis i sovrummet. Den har inte använts så länge jag har levt, vi hade en dieselkamin som värmde.


Den fick lite ny färg och sopades ren. Fin som prydnad. Lite ljuslyktor på så klart.


Bakom draperiet finns ett till rum som inte riktigt är klart än (stökigt). Men där är garderoberna, hyllor, dammsugare m.m. Som förråd. Tokbra! Och det fina tyget är från Ikea.


Kommentarer
Postat av: Petzon

Hej hopp! snubblade in här och kikade... va fint du gör! :)

2010-10-26 @ 20:29:47
Postat av: Cissan

Hej! Sökte precis efter lister till tak för att dela av ett rum med draperi. Vad kör du med? Tips på vart jag kan vända mig?

2011-01-18 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0