Utsidan

Fjällpanel.

Jag är inte ett stort fan av fjällpanel.
Jag vill ha mjuka former. Mysigt. Fint. Välkomnande.
Dubbelfasspont är grejen för mig. Extra bred också. 

 
Sen vill jag inte ha något vitt alls. Det ska bli mörk brunt. Det blir fint.


Min braiga rivställning. Altanbordet. Funkar så där.


Framsidan klar, ska bara måla en gång till och fixa foder till fönsterna.
Det är stor skillnad även om man kanske inte ser det så bra på bilderna. 
Min extremt bra nya ställning står längst bort. Den funkar utmärkt men hade inte ens fått G- om någon lärare sett den.
Lite (mycket) sne men stabil!
Alla fönster blir röda. Med mörkbruna foder.
Jodå! Det kommer bli superfint!
Speciellt när altanen är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0